Jumaat, 21 Februari 2014

Qhalif Putra....Kau pergi jua

Wajahmu
Seindah serinya pelangi yang indah
Seharum mawar putih segar berkembang
Wajahmu
Mengapa sering terbayang dimataku
Sehingga terbawa didalam mimpiku

Sayangnya
Harapan yang selama ini kubawa
Hancur berkecai musnah jua akhirnya
Semuanya bagaikan sebuah mimpi
Kau pergi jua
Setelah cinta ku kini membara
Belum sempat kucurahkan kasihku
Kau pergi tak kembali... 


senyuman yang menggoda

comey nye dia

23 FEBRUARI 2013, 12.15AM .. Daddy n Mami redho diatas pemergian mu nak. Betapa saat itu hancurnya impian daddy, tanpa ku sedari manik manik jernih mula mengalir membasahi pipi.Di dalam hati  ku meraung meratapi pemergianmu.Buat seketika daddy dan mami melayani perasaan masing.Setelah daddy dapat menenangkan diri,daddy pergi mendapatkan mami.Daddy dapat melihat kesedihan yang menyelubungi diri mami.Dalam suasana yang pilu, daddy dan mami saling memberi kata kata semangat.Kami redha atas pemergian mu nak.

renungan yang mempersona
uwekkk
Setelah daddy n mami dapat menerima pemergian mu, doktor yang bertugas datang menerangkan prosedur yang perlu dilakukan.Selepas itu daddy n mami sibuk menelefon saudara mara n kawan2 memberitahu berita pemergian mu.Daddy bertanyakan kepada kawan2,siapa yang boleh menguruskan jenazah di Putrajaya. Akhirnya daddy dapat nombor telefon Ustaz Ashraf yang bertugas di Masjid Besi.
Hampir pukul 3 pagi urusan di hospital masih belum selesai.Daddy dah tak sabar untuk membawamu pulang kerumah buat kali terakhir.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan